2010. április 19., hétfő

Pontosításs...

Szóval az a 22,98 az valójában 21,22, mert ugye minden órás hülyeségben 60 a váltószám. Nah, erről ennyit.
Péntek este azt álmodtam, h jól megverem a Nikit. Ezt elmeséltem ma a suliba, és egyetértőek voltak. Melinda ma nem volt, de ha jön sztem kiherélem :D *anygalimosoly*
Ma tesire vittem, az új pólóm, és hullahoppiztam. A tanár kérdezte, h mi van a kezemmel, és mondtam neki, h már egész jóó. És mivel melltől egészen térdig izomlázam van mondtam neki, erre azt hitte, h a karikázás miatt van. Erre mondtam neki, h nem, hanem a futás miatt, és azt mondta, h kapok érte 3 db 5-öst, és ezzel meg is van év végén az ötösöm. Meg, h mért nem mondtam neki, h szoktam ilyeneken futni? Erre azt válaszoltam, h nem kérdezte... XD

Amúgy ma fizikán azon töprengtem, h ha a homoszexuális emberre azt mondják, h meleg, akkor a heteroszexuális akkor hideg??! Mert értelemszerűen így lenne értelme, és a biszexuális meg langyos?? Elgondolkodtató kérdés... Nem tom anyci meg nővérem kiröhögött, Kati, meg Ági velem együtt ők is elgondolkodtak ezen XD
Ma elengedtek minket angolról, mert nem voltunk vmi sokan XD Jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése