2010. április 1., csütörtök

Rabszolga sors

És igen, hivatalosan is elkezdődött a tavaszi szünet, de nekem persze, h takarítanom kellett. >=] Nagyon nem örültem neki, nemhogy egész nap nem csinálnék semmi értelmeset, és nihileznék, neeem, azt nekem nem lehet. Nekem takarítanom kell, és ráadásul még holnap is. Nagyon örülök neki...

Amúgy ma kaptam egy utánzat Rubik kockát. Azért utánzat, mert vmi bóvli szar, de az is jobb, mint a semmi. Már ki bírtam rakni 3, néha 4 oldalt is, de egy ideje nem játszottam ilyennel, szal most max 2 megy. Ez van, de gyakorlok 1000-el.

Mivel ma ápr. 1. van, ezért poénból felköszöntöttem a Bátyám, mire Ő kijelentette, h már nem vok a kedvenc huga. De ezt is csak magának köszönheti, a hétfő miatt.

Szabad volt ma a letöltés, szal így letöltöttem:
  • Nana - The Best (2007)
  • Tokyo Drift OST
  • Vadócka
  • Mézengúz
  • Vigyáz, kész, szörf! /bár ez még most is töltődik/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése