2010. július 5., hétfő

Egy elveszett ismerős...

Ma úgy volt, h megkapjuk a pénteken elmaradt fizut, de mégsem, csak elvileg holnap. Kezd tele lenni a tököm ezzel, mert ha úgy van, h péntek a fizu nap akk akkor kapjam már a fizetést!! De nem, mer mára lett átrakva a pénteki, erre meg ma közlik, h holnap?! Kész röhej az egész!

Ma megvettem a Szingli fejvadász 3. részét. Olvastam is belőle egy keveset, de nem naon értem rá erre. És elvileg jön a 4. rész is :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ma előbb végeztünk a munkával, és úgy volt, h a 19:40-es busszal jövök haza, de az csak Adonyig jár, erre felhívtam a papsiékat, h nézzék meg neten, h akk mi an, és télleg csak addig megy, de visszahívtak és mondták, h jöjjek el azzal, mert itt a Pupi!! és bejön adonyba. Elég rég láttam már. Kb több, mint fél év, kb utoljára szeptember v. október környékén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése