2010. július 20., kedd

Rakjatok rám egy nagy...

Ma voltam orvosnál. Először a házihoz mentem, de nem a sajátomhoz, mert az szabadságolódik. Így a helyettesítőhöz. Az elküldött az orthopediára, de az itt nincs, csak a fijumei úton, a Heim Pál-ban. Oda menetem, de mivel 3-ra értem oda, így csak holnap tok menni, azt is 7:30-ra, mert kell vmi sorszám, amiből csak 30! van. :/ Kelhetek kibaszott korán -.-"
Mire a Nagyváradtéri M3 megállóból feljutottam a Heim Pálhoz, azon gondolkodtam, h kéne a fejem fölé egy villogó neon tábla, h: "TURISTA VAGYOK, IRÁNYÍTS EL A HEIM PÁLBA!!" De komolyan. Nem is értem, h a turisták hogyan igazodnak el a kiírásokon, v éppen azok hiányán. Na de holnap legalább nem egyedül kell bénáznom, mert nővérkém van oly kedves, h elkísér :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése