2010. július 24., szombat

Régi "msn haver"

Tegnap este kb 10 körül rám írt Peti. Meg is lepődtem rendesen. Na, de a lényeg annyi, h negyed 4 ig dumcsiztun. xD Eléggé vicces volt. Mások ezt úgy mondanák, h mindig feldobtuk egymásnak azt a bizonyos labdát... De tegnap más különös nem tört. Anya mondta, h lehet, h átjön a főnöke a bojlerért, és csak úgy mellékesen megemlítette, h egy fiúval él együtt. Én erre mondta, h nekem 8. Papám emg egyből elkezdett hőbörögni, h [és ide inkább nem írom, h miket mondott, de sztem mindenki eltudja képzelni, h nem épp pozitív dolgok voltak].

Ma meg kitakarítottam az akváriumot, és most bezzeg megy a vízforgatója, eddig meg nem -.-"
Am meg anyu megkért kaja után, h mosogassak el, és mivel ma fura mód nem volt kedvem vitázni - aminek okát én sem értem -, így megcsináltam, de ez addig fajult, míg ki nem takarítottam az egész konyhát , és én ilyet NEM szoktam szal lehet, h bekattantam xD Lehet, h tegnap elraboltak az UFO-k :D
Szal ma kb ez történt vélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése