2010. július 4., vasárnap

Az egész 7 történelme...

Ismét egy jóóó ideje nem írtam, de mentségemre szolgáljon, h nem vok itthon, hanem tesóknál alszom és ott nem naon szoktam gépezni.
A 7et össze foglalva semmi extra. Szerdán szabad napunk volt, és elmentem a Gabival pár cuccot venni: 2 felső, és 2 öv lett belőle, amiből az egyik az övé (utó szülinapi ajcsi), plusz a Szingli fejvadász 2. része, meg egy tatyó, amit már kellett, mert a kölcsöntatyót kérték vissza. A könyvet elolvastam egy olyan 4 nap alatt, és most nívírkém kezében van, h ő is le tudja olvasni.
A 74n megismertem Melinda egy barátját az Attilát. Addig semmi bajom nem volt vele, míg a magasságomat nem kezdte el cikizni... -.-" Mint Tibi. De ez is csak azért van, mert Melinda megemlítette neki... :/
A 7végén kutyi babysitter voltam, mikor öcsikét sétáltattam, péntek, majd szombat esete elhúzott a krt-on 1-1 MUSTANG pént-en sárga, szombaton fekete. Csak lestem, és mondtam anyának, h ezentúl én sétáltatom a kutyát náluk :D xD
Amúgy nővérem bejelentette, h elválnak, és h van gy új barátja. Nem mondott nagy újdonságot, mert 99%-ban tudtam, mind a 2ről.
Kérdezgettem a Gabit erről az egészről, és azt mondta, h nem tudja azt mondani, h ne váljanak el és h ne jöjjön vele össze. :S
Na de ennyit a 7ről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése