2010. július 27., kedd

Szandi msn-en??

Ma tök gyorsan végeztem az 1000 szórólappal. És a 17:40-es busszal haza is tudtam jönni. Anycit alig bírtam kirugdalni a gép elől fél 10!!-kor. Sajnos egész 7en itthon van, ráadásul csak ma meg holnap dolgozom... Remélem valahogy kibírom, meg ugye, lesznek még itten, akiket tud baszkurálni. :D
Ma beszéltem Szandival msn-en, és kicsit próbáltam felnyitni a szemét, h mi is van körülötte. De nem hinném, h beszélni fog e télleg valakivel.
Én meg lehet, hogy szombaton meek focit nézni Ágival, mert Ati pont próbálta rávenni, h menjen, de ő nem akart, mert hogy mit csinál majd egyedül. De még nem szóltam anycinak...
Am viszont arról igen, h jövő 7en megyünk vidámparkba este, mert h Ati is tud jönni. Egyből kérdezte, h fiú jön e? Én meg persze mondtam, h nem xD Nem kell neki minden tudnia... Főleg nem azt, h minek mennénk most szombaton... Majd kamukázok egyet xD
Este naon rosszul aludtam. Lefeküdtem kb fél 1 kor, és elaludtam kb 2kor. És ráadásul a Ricsivel (futár) álmodtam. O.o Nem értem, h miért, de benne volt még a Far is. Meg a volt osztályból jóó páran. Lehet, h megbuggyantam... xD Ez meg majd idővel úgy is kiderül :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése