2010. július 10., szombat

Sokáig életjel nélkül...

Nos, igen elég régen volt már bejegyzésem, de mentségem legyen, h megállás nélkül minden nap dolgozom. A 7en semmi kül nem tört. Megvettem a Szingli fejvadász 3. részét, sőt már el is olvastam. Jobban tetszett, mint a 2. része, az biztos. Csütörtökön kellett vna mennem a népligetbe újságot osztani 6-ra, de elaludtam és így nem mentem :D
Kedden végre megkaptuk a múlt pénteki fizut! Nem mondom ideje volt már...
Pénteken nem mentünk dolgozni, mert nekem megjött csüt-ön, és kínlódtam, de csak 1 órán át, aztán jobban lettem, pontosabban abbahagytam a nyüglődést. Szerdán a Katyival voltam szórólapozni, mert Melinda nem jött. De legalább nem egyedül kellett az I. ker ben lenni.
Ma lejött a Bátyus + a Betti, és megvettem a kedvenc bratyómnak a szülnapi fél tatyóját. Szal ajándék letudva.
Holnap végre VB döntőőő!!! Spanyolország - Hollandia
Viva Espana!!!
Jó volt a mai nap is végül is xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése