2010. július 12., hétfő

Egy zavarodott elme

Ma megint dolgoztam. De azzal a különbséggel, h ma a Melinda nem jöhetett, és hnap sem jöhet... Így a Gabi jött velem :D

Nekem ez túl sokk. A szó szoros értelmében. Kezdek nagyon besokallni. A Viki vagdossa magát, nővéremék válnak, és az Andi terhes. Nekem ez túl sok egyszerre.
Ott kezdődik az egész, h utálom az Andit. Megvetem, szánom stb... Nem csípem. És pont tőle lesz gyereke Bátyámnak?! Szegény gyereket előre sajnálom, h ilyen anyja van.
A Viki meg vágja magát... Nem szeretem az ilyet. Elítélem, megvetem, szánom. Hogy lehet vki ilyen hülye, h ilyet csináljon???? De komolyan. És miért? Mert Ő ideges. Ideges, mi? Akkor inkább üsse a falat, csapkodjon vagy vágjon a földhöz 2-3 tányért, de ne csinálja ezt.
A válásról meg komolyan lehet, h engem jobban megvisel, mint ami látszik. Jó, kb ezt már egy éve lehet tudni, de akkor is. És ráadásul a két gyereket is megviseli, de rájuk meg az anyjuk nem figyel oda, és tessék: a Viki vagdossa magát, a Gabi, meg nem is tom, ő ezt nem csinálja, de neki is vannak hülye dolgai. De sztem az lesz, h míg nem jöhet a Melinda szórni, addig minden nap elrángatom magammal a Gabi, és így úgymond "felkarolom". Csoda, h a Viki még ne dugatta meg magár a pasijával. sztem úgyis csak arra kell neki... Mé' vajon mit akarhat egy 17 éves srác egy 14 évestől? Elvileg szombaton voltak 2 hónaposak, de a csávó inkább bulizott a haverjaival (fiú és lány haverok), mint, h a "szerelmével" legyen. A Viki meg olyan naív, h ez enki nem tűnik fel, és ráadásul a nővérkém meg védi a csákót, h milyen rendes, meg minden, de egy csomó mindent nem tud róla...

Na ez jól esett, kicsit könnyített a lelkemen. Én alaptermészetemnél fogva egy lelki szemetes vok, mármint én szívesen meghallgatom mások problémáit, csak egy a gáz, h ez nem oda-vissza kölcsönös a legtöbb embernél... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése