2010. július 28., szerda

Fuvar a'lá Sógor

Ma megint munka volt, de megint igyekeztem, h gyorsan végezzek, mert ma Attila hozta le a jányokat, és engem is, mert h felvett a budafokin. Tök gyorsan lent voltunk, kb 20-25 perc az autópályán... xD
Am ma sem és tegnap sem volt peti msn-en. Gondoltam, h ez lesz, h mikor már ki mehet, akk nem fog velem beszélni. pedig, már úgy megszoktam, h hajnalig dumálgatunk, húzzuk egymás agyát, meg ilyesmik. Végre, vkivel tudtam beszélni ilyenkor is. De mind egy, nekem 8.
Ma este a Vikivel elmentünk korizni, meg bicajozni és egy csomót beszélgettünk. Elmondtam neki, h van egy fél üveg Tequilám... Azt mondta, h kóstoljuk meg... De nemet mondtam, mert nem akarom "leitatni" + anyuék is itthon vannak. Az még nem lenne gáz, ha csak 2en v haverokkal lennénk, de így NEM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése