2010. augusztus 1., vasárnap

Vasárnap van

Jó rég írtam!

Am nem történt semmi különös, csak voltak lent a Bátyusék (csüt-pént) és Krisztike (szomb-vas).
Míg lent voltak a bátyusék tök jól elvoltunk. Megünnepeltük, h 35 éves lett. És sokat dumcsiztunk, meg lógtam egész nap rajta. Sütöttem neki citromos sütit, mai nagyon fincsi lett ám! "Nyúltam" tőle tök jó zenéket is xD Csütörtök este avtivity-ztünk, és Én - Bátyus; Anya - Gabi; és Andi - Bettus voltunk párba, és TERMÉSZETESEN MI nyertünk!!!! xD :D
Szombaton este Krisztike, Gabi, Anya és Én snapszeroztunk, és először Krisztike, majd Én veszítettem, szal mi ketten aludtunk bunkóval :( De se gáz, mert meg esik az ilyen, és nem haltam bele.
Amikor szerdán a Viki meg a Gabi lejött, megtudtuk a nagy hírt, h a Gabi mostantól EMO-s lett. -.-" Az egészben az a pláne, hogy UTÁLOM AZ EMO-KAT!!!! Gyűlölöm őket. És természetesen egyből el is kezdtem szívni a vérét... Szal hoztam a formámat xD

Na kb ez történt velem ezidáig, csak eddig ezt mind lusta voltam leírni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése