2010. augusztus 30., hétfő

Lusta

Elég lusta vok mostanában írni, de ez van.

Szombaton úgy volt, h jönnek a Bátyusék, de hajnal 1kor küldött egy sms-t, h nem tudnak jönni, mert Zsófi nem indul. Nem esett vmi jól, de ez van. Szülinapomra kaptam a Létrától 10ezret, h vegyek belőle egy Converse cipőt. Majd azt is fogok, csak előtte még mást... xD
Szinte az egész napot végig aludtam, de nem az én hibám volt. Uncsiztam :D

Vasárnap sem volt másként: UNALOM!

Amúgy egér van a lakásba, és pont ez én szobámba, és nem hagy aludni -.-"

Ma meg elmentünk a könyvekért Melindával, s utána a Gabival Tesco-ba sulis cuccot venni.
Melivel még elmentem a könyv vásárlás után táskát venni.... Kb olyan szörnyű, mint én xD a nyugati aluljáróban voltunk, és mikor mentünk a villamoshoz leültünk a korlátra, egyszer csak ott terem egy csávó, és ránk köszön... a Bőszin volt az! O.o Hát nem lett sokkal szebb xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése