2010. augusztus 31., kedd

18 ~avagy nagykorúságom első napja~

Ma töltöttem a 18-at. De nem,nincs semmilyen különleges élményem, vagy érzésem, egyszerűen csak ma lettem 18. Nagy szám, olyan, mint a 17, vagy a többi.
Apám lerendezett egy sima előre megírt képeslappal, de vissza küldtem neki xD
Nővéremnek este háromnegyed 10-kor jutottam eszébe.
Létrának hajnal 2:17-kor, bár az sms-t csak hajnal 4kor olvastam el :D
A Bátyus is írt d.e, meg az Andi is. A Viki, meg Gabi msn-en köszöntöttek fel.
Melinda felhívott a Tibi telójáról, de először Ő köszöntött fl -.-" - nem csípem mióta letörpézett
És kb ennyi is. A Papsi 10 körül hívott, anyci meg akkor mondta, mikor előtápászkodtam a szobámból.
Am Ágnes asszony is felköszöntött msn-en, meg a másik ági.

Holnap sajna suliba kell menni :/ De a szer az, h kurva hideg van! De rendesen hideg!Van ahol még hó is esett pl Lengyel tátra, Szlovákia... Tiszta kész az időjárás.

Ma nem volt vmi jó kedvem :/ nem elég, h öregedtem 1 évet, szar is az idő, öregedtem és zsar az idő, még holnap suli is :/ :'(

Am ma megnéztem az utcsi online MYV koncit... Naon komoly hosszú, és rövid szőkés haja van! naon fura. A konci egyébként egész jó volt. Sztem vmi kis klubban lehetett.

Na, de most meek aludni, mert holnap vár az iskola:/ (és most még a jogsi sem hat meg)

U.i.: sztem hnap megveszem nagykorúságom első doboz cigijét... Arany Marlboro-t ami olyan 690-710 közt van, de se gáz úgy sem fogy el hamar... xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése