2010. augusztus 9., hétfő

Hullócsillag

Ma jöttek le a Bátyusék. Nem tom, mikor leértek, olyan szar hangulatom lett kissé. Olyan nyomott. Megsütöttem a saslikot, és utána kaja, után a Bátyus + Andi bementek a Tescoba. Mi elmentünk brinyózni. Mert kellett nekem egy energiaital v meghaltam volna xD Am ki kísértük a Vikivel és a Létrával, kocsival anycit, és este, mikor megkajáltunk lementünk a Duna partra a Bettus, Én, Viki, Gabi, Létra. Mi B, Én, G, nem mentünk le, mert sár volt, hanem ott fent ültünk/feküdtünk a padon, és néztük a HULLÓCSILLAGOKAT. Én 8 db hullócsillagot láttam. *.* Kívántam is *.* Rem, h teljesül. Mikor mi visszajöttünk, mert a Betti ott nyavajgott, akkor fel kellett fújni a Létrának a matracot, és ugye az ki van lyukadva, de a Papsi ezt nem tudta, szal elég nagy balhé lett belőle. De, mikor a L, és V nemvolt itthon 11-kor, akkor meg hívta őket, de mivel egyiknél sem volt teló, így kb fél éjfélkor a polgárőrséget zaklatta, h menjenek azt keressék meg. De nem kellett, mert a Bátyus meg elment értük. Nekem meg olyanokat mondott, h nehezen bírtam csak megállni, h ne szóljak vissza… Durva volt. Am így egész jő nap volt. Am pont ezen a7en van hullócsillag eső, és a legnagyobb ilyen nap 12ről 13ra virradó éjszaka ;) Azt nézni kell!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése