2010. augusztus 12., csütörtök

Elfelejtettem xD

Am tegnap elfelejtettem írni xD Szal, ma azt is pótolom.

TEGNAP

Szóval tegnap sok-sok fát vágtunk a Bátyussal, és és és nem tom, most nem jut eszembe xD am pancsiztunk kicsit a medencében, és utána kaja utána anyci, meg viki lépett, és este meccs volt (Anglia-Magyarország 2-1), és ettünk tejbegrízt. De én mikor megfürödtem, pont akkor olvadt fel rá a csoki, és én inkább kint ettem, h tudjak hullócsillagokat nézelődni. Láttam is 6db-ot *.* Andi is kijött, de ő csak 2-őt látott, nem baj, úgy kell neki.

MA

Ma is munka volt, de utána csak kicsi pihi, és elmentünk sétálni/korizni. Úgy volt, h fel lehet menni a szélmalomba, de közbe nem is. tipikus, végül is anyci mondta. Am utána mikor haza jöttünk, a gabi sütött tejes pitét, és mindenki kiült csillagokat lesni, erre befelhősödött az ég! -.-" :'( De így is láttam 7-et xD És igen, igen kívántam is. Rem teljesülni fog, naon szeretném. *ábrándozó-kérlelő arc*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése