2010. augusztus 17., kedd

Egyik szemem sír...

Ma egész jó nap volt. Leszámítva, h elhagytam a PC-m egyik tüsijét. -.-" :'( Komolyan, már falnak megyek magamtól!!! Hogy lehetek ennyire szerencsétlen???!!! Utána meg úgy elhajtott minket egy nő, mikor szórtuk be a lapokat, de kajak. Már egyből úgy elkezdett ugatni, h ne dobáljuk ne ezeket a szarokat. Melinda, meg most - kivételesen xD - tök normális hangnemben elkezdett vele "beszélgetni" ... Nah, mind egy a nő kihajtott minket onnan, és mi leültünk, egy közeli padra. Aztán jöttek a lányával, az meg ott nézett ránk, hát, azt hittem, h utánuk, megyek. Anyát nézegesse, aza a kis hülye tehén. :D

Ma ehettünk almás calzone-t. Tök fincsi volt :D

Ééésss a nap legjobb híre, h végre mehetek az MP4-em ért. Ideje volt már ám. Szal hnap megyünk érte a Bátyussal. :D

Lehet, h a Bátyus nem tud jönni a szülcsi napomra :'( De úgy olyan fosch lesz nélküle. Na, de reméljük, h mégis itt tud lenni. :D

Ma a buszon mellém ült egy néger emberke. Csak az anyanyelvén, meg angolul tudott, meg rendesen törte a magyart, és velem akart ismerkedni. Kérdezte, h miért megyek dunába, meg h ott laknak e a szüleim. Sztem nem értette meg, h hova mek, de mind1. Meg az elején kérdezte, h tok e angolul, de azt mondtam, h nem xD Nem mintha annyira tudnék, de akkor is. Egyszer csak benyögi, h szép vok. De én erre soha nem tom, h mit kell mondani...így csak elrebegtem neki egy köszit. Elégedjen meg vele. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése