2010. augusztus 19., csütörtök

Hoy (ma)

Ma nem voltam dolgozni, mivel e hónapban már nem kell. De viszont hnap meek fel, mert csak hanp kapunk fizut. + talizom a Katyival is, h odaadjam neki a kesht, és megnézzem az unokáit, és odaadjam neki a zenéket.

Ma lejött a Létra, de azt írta, h korán reggel jön, erre meg megjelenik este 11 körül -.-" Én meg azt hittem, h kb olyan hajnal 3 fele itt lesz... De végül is a korán egy realtív fogalom xD Új kocsija van. Egy piros Opel. Nem szeretem az Opelt. Nah, de mind egy, nem az én autóm. Meg majd hnap fényben jobban szemügyre veszem.

Ma a Pupi is erre járt. Bár nem volt itt sokáig, de jó volt, h benézett. Me da lo mismo. (Nekem mind egy.)

És a nap legjobb dolga az volt, h teleraktam az MP4-em zenével!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Megnéztem ma A Ravasz, az Agy és Két füstölgő puskacső c. filmet. Csak annyit fűznék hozzá, h egyre jobban csípem Guy Ritchie filmjeit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése