2010. augusztus 8., vasárnap

Vsárnap, és mindjárt 7fő

Szóval már alig várom a 7főt, több okból is. 1, mert lehet, h küldik már az e-mailt, h mehetek az MP4-emért; >.< 2, ha a kedvenc Bátyókámék jönnek 1 teljes 7re. Mondjuk a bnőjét simán otthon hagyhatná, nah mind 1.

Ma körmöt festettem...feketére. És egész jól sikerült. Meg szobámat kicsit helyreráztam. És kijelentettem anycinak, h nekem nem szep. 1-én kezd a sulin, hanem szept. 2-án. xD Faszomnak sincs kedve kimenni az isten háta mögé, és ott mit tom én, h mit csinálni. :D

Amúgy, én nem értek vmit. H van az a gyerek, és ő azért vettem fel msn-re, mert elvileg ismerkedni akart, de eddig beszéltem vele 2x, azt is úgy, h az egyiknél nem tudta, h ki vok, a másiknál, meg szimplán szart a fejemre, szal akk mért nem mondta az első beszélgetésünk után, h bocs, de nem áll szándékomban veled többet beszélgetni, és nyugodtan törölj le msnről, mert én is ezt teszem? De komolyan? Na ok, lehet, h én fújom fel, meg dramatizálom túl ezt a dolgot, de akkor is. Ma is fent volt msn-en, sőt még most is de nem írt vna rám... Nyah mind 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése