2010. augusztus 16., hétfő

Munkaaaa

Ma mentem dolgozni. És tiszta fáradt vagyok. Am taliztam a Kriszta fiával, a Levivel. Ő is rákócis, de sztem nem naon láttam, talán egyszer-kétszer futólag. Ma kérdeztek egy olyat a Krisztáék, h suli közben szórnék e, és én jól meg hánytam vetettem a dolgokat, és azt mondtam, h havi 5000 db-ot jah, az menni fog. Az télleg nem olyan sok végül is 1 hét azt csá.

És elfelejtettem ma bérletet venni, szal megint jeggyel utazom hnap :/

Ma megkérdeztem Krisztikét, h mit szeretne nekem szülinapomra venni, mert tok egy jó, és mondtam a Desip konci jegyet, h 7000 erre ő mondta, h az sok, és mondtam, h akk mennyit adna bele erre szól ilyet, h 2000 -.- én meg mondtam, h akk fele is jó lesz. Ő erre, h majd még meglátja.

Am a Bátyus ma mondta, h mondta a Gábornak, h akarok tetkót, és mondta, h megcsinálja nekem :D:D:D:D:D Tök jóóóóóó :D:D:D:D:D:D:D Szal nem sokára tetkóm lesz :D:D:D:D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése