2010. augusztus 5., csütörtök

Érdekes

Ma megint voltam osztani, mint tegnap. Ma egyik házba mennék be, de nem enged az egyik banya, de utána a másik igen. Bejön a házba velem együtt az ipse, mikor meg ki megyünk elkezdtünk beszélgetni. Kb 1,5 - 2 órán át beszélgettünk. O.o Ez olyan tipikus WTF szitu volt. Beszélgettünk mi mindenről. Szórólapozás, és így szépen sorjában jöttek a dolgok...

Am múltkor válaszoltam a GYIK.hu-n egy kérdésre, (a kérés az volt, h hol vannak ma normális, kedves, és csendes lányok) és írt privátba a srác, h ha én ilyen vok, akkor lehet, h megtalálta azt akit keres, és h lenne e kedvem ismerkedni. Vissza írtam h ok, msn? És elküldte az msn címét. Felvettem ma és beszélgettünk. :D Először rám írt, és megkérdezte, h honnan vettem fel, és vissza írtam neki, h honnan, és leesett neki, és elkezdtünk beszélgetni... És kért rólam 1 képet. Hát mondtam, h nem naon van. Ő erre mondta, h írjam le magam, h el tudjon képzelni. Nagyából leírtam, és mondtam, h mégis van egy kép, de az osztkir-es, és pill kép, és nem a legjobb. Ő mondta, h nem baj, átküldtem, és visszaírta, h ez nem is rossz, tök ari vok. Oké mondom, kösz... Nem tom még beszélgettünk, de így nekem szimpi a csávó... xD Majd még meglátjuk. Am meg is állapította, h van bennünk közös, Ő nagy Japán fan, mire én mondtam neki, h nem vok naon nagy, de én is szerizem Japánt. xD

Am tegnap a Bátyus felhívta az MP4 szervízt, és arra jutott, h majd küldenek már nemsokára egy e-mailt. Erre ma 10:14 kor felhív egy hapek, h készen van, és a 14. kerbe elmeek e érte, v a szondiba küldjék vissza. Mondta, h küldjék vissza, és erre azt mondta, h úgy csak a jövő 7en mehetek érte... De mondtam, h az nem annyira gáz, és csak 1800 pénz! Tök zsír, azt hittem drágább lesz!

A Szimbának eltört a lába, mert azt a kis hiperaktív dilibogyó leesett az ágyról. 65000 Ft-ért műtötték meg. Nem volt olcsó.

Tegnap mire hazaértem a Viki, meg a Gabi elcseszte a Mozillám, szal most megint csinálhatom újra a könyvjelzőim -.-" Kicsit sem voltam ideges ááá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése