2010. augusztus 13., péntek

Péntek 13.

Ma igen, péntek van, és ráadásul 13. Engem mondjuk nem kif zavar.

Ma sütögettünk nyárson. Mivel a bátyus nem tudta felhúzni a nyársra a szalonnát, ezért ő a tűz fölött serpenyőben nyomta a dogokat. -.- xD Amúgy poén volt. Miután ettünk, beszélgettünk mindenről, és szóba került a tetkó, és mondtam, h n is akarok, és a Bátyus, meg a Betti egyből elmondta anycinak, aki erre azt mondta, h idézem: " Eddig azt hittem, h normális lányom van." -.-" Csak mert szeriznék egy tetkót. Tiszta tré. Nah, mind 1. De azt mondjuk nem mondtam el, h mit, és h hova xD Majd szeptben meek azt csináltatom xD Anyci meg ki fog akadni. Muhahahaaa :D:D:D

Ma este megjött a le hülés, egy egész szép viharocska formájában. Pedig, ma olyan jót pancsiztam a medencében... :'(

Írtam egy választ a GYIK-on, és írt pirviben az ipse. Kivi vok, h mi lesz ebből...xD

Ma d.u. a Bátyus felhívta a szervizt, merthogy a 7re ígérték, h mehetek érte, és kiderült, h kész, csak még nem küldték el a szondiba. -.- Mert, h már nem garanciális. Erre megkérdezte a bátyus, és akkor azt ami nem az ki kell dobni a kukába, és ami az, azt meg előre kell venni?? De majd a bátyus eljön velem, és panaszt fogunk tenni. Rem lesz vmi kártérítés... xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése