2010. augusztus 6., péntek

Ez egy naon SZAR nap!!!

Ma mivel szakadt az eső, SŐT olyan vihar volt, mint állat, nem mehettem dolgozni, + még a vp-t is le kellett mondani! :/ De kezdjük az elején.
Reggel arra keltünk, h kb háromnegyed 7 kor elkezdtek füvet nyírni -.- Ok, túlestünk a nagy felocsúdáson, meg kizártuk az olyan zavaró tényezőket mint pl a hülye majom ugatása, nagy nehezen vissza aludtunk. Épp, hogy kezdtünk volna szépeket álmodni, elkezdett dörögni, villámlani, de ezt úgy, h persze véletlen se tudjon aludni a szerencsétlen némber, hiszen más dolga is van negyed 8 kor nem igaz? Ez tartott kb 40-60 perci, persze folyamatosan. Mikor már megszokta az ember akkor jött rá, h emiatt az eső miatt bizonyos programjait le kell mondani ilyen pl a VP is. Persze ez úgy volt, h anyci haza jött, és eldöntöttem, h a 12:06-sal mek fel, erre kitalálta, h nem mehetek, mert milyen vihar volt, és még lesz is. Közben hívott Ági, h akk lefújva a VP. Ezeknek örömére felhívtam a Fratellit, és közöltem, h nem mek :( Midő ez megtörtént ettem egy ksi dinnyét ^^ és úgy döntöttem, h elmegyek aludni. Elaludtam kb 1-fél 2 és felkeltem 5 órakor. Vki még hívott 1 körül, de mivel nem rezgett a telefon, így csak az sms-t kaptam meg, h volt egy nem fogadott hívásom. Mikor felkeltem akkor ettem, ettem és ettem, majd fürcsi, és gép. De, h Én mennyit szenvedtem, míg nem aludtam. Basszus, valahogy nekünk ez a VP nem akar össze jönni... Nah, mind egy mert végül is túl éltem a napot, de akkor is szar, h itthon kellett ülnöm - akarom mondani aludnom ^^ - egész nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése