2010. augusztus 7., szombat

Fáj a torkom!

Ma úgy keltem, ill az úgy volt, h tegnap sokat aludtam, és így ma hajnal 5 körül aludhattam el, és kb 10 körül keltem. A problem csak az, h fáj a torkom! Ami szar. Am ma semmi kült nem csináltam.

Ráírtam este arra a gyerekre, és próbáltam vmi beszélgetést kezdeményezni, de hát nem volt vmi nem is tom, közlékeny v hozzá járuló... Am, de mondta, h fáradt, lehet, h csak azért... De ki tudja? Sztem nem naon fogok többet beszélgetni vele... Nem miattam az is biztos. Mondjuk beszéltem vele pár szót, és utána nem, mikor megnéztem, meg már nem volt fent. Legalább annyit írhatott vna h "Lépek, jó éjt", v "Meek, pá". De semmi szal nekem 8. :/

Am ma beszéltem Petivel. Naon azt akarja,h menjek ki hozzájuk 19-én. De sztem nem fogok menni, több okból is: 1, Szandi nem hívott; 2, Furán nézne ki sztem, ha az ő hívására mennék; 3, Csütörtöki napra esik és akk kevesebbet dolgozom; 4, Sztem kicsit már zavaró lehet, h mindig én meek, és pl Szandi még nem volt nálunk.
Tegnap letöltöttem a Vámpírnaplók 1-6 részét, és ma hozzá még a 7 et is. Már megnéztem belőle az első 3-at. Eddig bejön, sztem ezután is nézni fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése