2010. június 28., hétfő

Hétfő

Hát, igen egy újabb 7 kezdődött el...
Na de térjünk magunkhoz, és hagyjuk abba ezt az elmerengést XD
Holnap talizok Katyiva, meg Ágival, megyünk PC-t venni :D:D:D:D
Szerdán + csütörtökön megint meek Bp újságot osztani, szal holnaptól csüt-ig fent alszom a kedvenc Bátyáméknál XD

Ma beszéltem Petivel, és szóba került a szülinapi bulim. Kérdezte, h meghívom é őket. Hát kérdeztem, h ki az az őket. Erre azt válaszolta, h Ő, Szandi, meg Viktor. Vissza kérdeztem, h Viktor? És erre elkezdte mondani, h ki az. Mondtam neki, h tom ki az, de őt mé. MErt, h ők 2en mindig együtt mennek. Mondtam, h akk már Viki is jöhetne...

Am nemsokára kész vegyünk a szórólapokkal, és kezdhetjük az újakat. :/

És lehet, h 7végén fenn alszom, mert megint kell a kutyikra vigyázni XD Zsíírr!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése