2010. június 14., hétfő

Nyári fesztivál.... - avagy a szombat, vasárnap és hétfő történései

Hát, kezdjük az elején.

Szombaton leléptem itthonról. Mentem Bözséjékhez nyári feszkóra. De sajnos Bözse ma is szolgálatban volt, így ott voltam a polgárőrökkel. Volt egy Miki nevű is. Az, basszus tiszta pervi, mert olyan kérdései voltak... Akk van a pálóczi alias radar, és a Krisztián...
Nagy formák az is biztos.

Huh, a szombat naon jó volt. Kivéve azt a rész, mikor pont a break-eseket vártuk a színpadnál, mikor éreztem, h a PC-m laza. De ahogy odanyúltam kiesett, az egyik bogyija a kezembe, maga a PC a földre. Kb 20 percig túrtam/uk a murvát Szandival, de nem találtuk meg. Erre kimentünk vissza a kocsihoz, és Miki egyből megkérdezte, h hol van. Mondtam neki, h mi lett vele, erre azt mondta, h nem is baj, így sokkal jobb. Olyan ideges voltam, h Bözse, meg Viki nem mertek hozzám szólni. Bözse kérdezte, h menjünk e sétálni, és mondtam, h igen. Nagyba sétálunk, és össze taliztunk Petiékkel. És így visszafordultunk. Mikor visszaértünk a kocsihoz, nemsokára megjött Viki is. És még mielőtt elmentünk sétálni, akk Miki persze, h beszólt…

A továbbiakban sikerült lenyugodni, és egész jó volt a hangulat meg minden. Miior Szandi leadta a szolgálatot, akk az Anyja hazavitetett minket egy polgárőrrel. VW Passat-ja van, de hátul 2 gyerekülés. Bözse ült elöl, én meg Viki a 2 gyerekülésben… -.-” Naon kényelmes volt… A kb 140-el mentünk el Özsebékig. XD Utána még visszamentünk, és a fiúkkal elmentünk a focipályára, onnan meg a játszóra. Ott hintáztunk, de már csak 2 hinta maradt, ami olyan gyerek hinta volt, mm az a ilyen beleülős… Olyanba nyomta, úgy, h kértem Szandit, h lökjön meg, mer nem tok elindulni. Aztán a másikba Peti szerencsétlenkedett, de neki nem ment olyan remekül, mint nekem XD Kb hajnal 4-re értünk haza… XD :D

Vasárnap elmentünk a TESCO-ba TEQUILA ért. És igen, este azt nyomtuk. Viki, Szandi, Peti, meg Én elmentünk oda ahhoz a félkörhöz, v mihez,és ott nyomtuk. Nekem bejött, de Szandinak, meg Vikinek nem igazán. Peti is jött, bár Ő még szolgálatban volt... XD segáz nem lett semmi baja. Nekem a Pisit gyerek nemigazán szimpi, de lehet, h csak azért mert beszólt, mikor mentünk este haza, h egy kis pia után mekkora a szája az embernek... Nem is ismert szal fogja csak be. Amúgy én és peti 2-2 pohárral ittunk először, + én még beleittam tisztán szandiéba, Ők ketten, meg nem bírták xD

7főn, meg sajna haza kellett jönni, de mivel maradt egy fél üveg Tequila azt hazahoztam... majd elfogy egyszer xD

Ma sikerült beraknom nagy nehezen 1 pc-t, de kibaszottul fáj... :S



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése