2010. június 2., szerda

Oszt kir előtt...

Basszus, de nincs kedvem menni arra a szarra... Annyira nincs most semmi kedvem hozzá. Kértem kölcsön Nővérkémtől:
  • mini DVD-t
  • elemet
  • tokot (Melindának)
Sztem ennyit, de ez sem kevés, szal hozok vmit majd neki, mert úgy terveztem, h senkinek semmit. Amúgy ma beszéltem Petivel, és szó ilyet, h BÁNATOS lesz. Kérdeztem mé, erre azt modnta, h nem lesz kivel klubolnia holnap este. Kérdeztem mér, erre mondta, h mert elmegyek kirándulni. Erre írtam, h ohh...te szegény. Már szinte mindent összepakoltam, de ami még szárad azt nem tudtam. Ezt de utálom, mikor nincs semmi összerakva és hopp indulás! NAh, majd legközelebb szombaton /:'(/ írok, mert addig ott pusztulok ahun épp vok. Mondtam Petinek, h milyen szar kedvem kezd lenni, mert mingyá tábor, erre mondta, h akk ne menjek, ha nincs kedvem. Kérdezte, h inkább maradnék itthon, és msn-eznék vele?Mondtam, h nekem tök mindegy lenn, h mit csinálnék, csak ne kelljen menni. Mondtam azt is, h ez midig így van, és ha már ott vagyunk akk, meg is jön a kedvem, ha nem akk majd csak felvidít vki... Erre mondta, h reméli, mert nem szereti, ha rossz kedvem van, mert nekem mindig jó kedvem van. Mondtam, ha nem is mindig, akk az esetek 99%-ban de most épp a kimaradó 1-et élem :/
A végére a mai nap képe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése