2010. június 1., kedd

Eeeesőőőőőőőő :@

Már kurvára elegem ebből a szájba baszott esőből!!! Folyamatosan esik, és ráadásul ilyen időben kell osztály kirándulnunk... huh... nem elég, h esik, még a jobb cipőm is beázott *__* Miért??? És azt mondják az okos emberek, h az egész nyár ilyen lesz. :/ Remek. Nagyon örülök néki vala.
Am ma beszopattam Szandit, h nem meek nyári fesztiválra, jót röhögtem a reakcióján. Ezt eljátszottam Petivel is msn-en, de Ő nem igazán vette be. De se baj, mert megbeszéltük, h nem akar velem összeveszni, mert ő olyan, h ha összeveszik vkivel, akk mindenkivel összeveszik, 3 napig nem beszél vele - addig lenyugszik - és utána minden ok. Én meg mondtam neki, h én meg olyan vok, h jobb ha 2 napig senki nem jön a közelembe olyankor, mert, akkor engem nem érdekel, h kinek a lelkivilágába taposok bele, és eléggé bunkó tudok lenni. Erre nem mondott semmit.
Holnap végre megkapom a Honey zenéit :D:D:D:D hipp-hipp-hurrá!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése