2010. május 31., hétfő

Ökörködés 4ever XD

Ma láttam Szimbát. Nővérkém új Yorkját. Ari, tök édibédi kis habcsókocska. XD Még az üzletbe is bevitte magával.
A suliban tiszta kész voltam. Megint rám jött az 5 perc. :D Csak ismét sokáig tartott :D
Fizikán nem volt tanár és így helyettesítés lett volna, de mivel senkinél nem volt fizika cucc, így szabad foglalkozás volt. Katy + Ági odaült mögénk, így végig hülyültünk azt az órát. Egymás kezére firkáltunk:
Hát igen, mi sem vagyunk normálisak. :D
A PETI, PÉTER, és Orsolya+Péter feliratok mind Katyitól származnak. A többi tőlem XD A karomra a feliratot úgy csinálta Katyi, h Melinda, meg Ági is lefogták a kezem. A kis aljasok.

Peti letöltött nekem a Honey OST-ját. Tök rendi tőle *pillarebegtetés*
Meg mondta, h van még egy meglepije, és, h azt már nem szedem ki belőle. DE Nem jött be, mert kiszedtem. Az a második meglepije, h már meg van milyen piát iszunk csak mi ketten. Mondtam neki, h sztem félnem kell a meglepijétől... XD
Megbeszéltük, h nem akar leitatni, meg nem akarják, h kész legyek. Mondtam, h én sem akarom, azt majd a 18. szülcsi napcsimon. Erre mondta, h remél, h arra meg lesznek hívva, mert az látni akarja. O.o hát az sem biztos, h hogy lesz megtartva. Bár ha addigra kész lesz a kertész u., akk minden ok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése