2010. május 30., vasárnap

Munka + az édes hazatérés

Tegnap azt hittem, h felakasztom magam az első polcra a TESCO-ban, kb fél óra munka után. Nagyon uncsi, monoton, és fárasztó volt 10 órán keresztül hülye szórólapokat osztogatni, holmi idióta embereknek. Annyi nincs benne, h annyit mondjon, ha nem kell neki a szórólap, h fordulj fel! De nem... Az volt még a, amikor már majdnem megfogta a lapot, mikor azt mondta, h nem kösz. -.-" Ilyenkor a falnak tudtam volna menni! De kajak. Mikor hazaértem (Krisztikéékhez) akk mást nem is csináltam, min fürcsiztem, kajoltam, és aludtam. A Józsival is össze futottam. Úgy köszönt, h Szevasz vékonyka... -.- Meg megjegyezte, h fogytam.

Ma arra keltem hajnali 7:49-kor, h anyám boldog gyereknapos sms-e megérkezett. Az hittem agylágyulást kapok. Utána Nővcsim telója ébresztett 8kor. LoL De nagy nehézségek árán visszaaludtam és így keltünk 10:14-kor. Utána a Gabi csinált reggelit, tejbegrízt, és leléptem otthonról a 12:40-es buszcsival. Miután hazaértem olyan zuhé lett, h csak na. XD
Ma beszéltem Petivel, és anyci pont itt állt, és villogott, és olvassa, h Peti és kérdi, h az ki erre a telóba megszólal nővérem, h a barátom -.-* Erre csak levágtam egy fejet és mondja jóanyám, h nem ő mondta, mondom tom, hallottam.
Peti átküldte végre azt a számot (Outlawz - Real talk) amit Szanditól kértem, merthogy Petinek meg van gépen. Meg köszöntem, mondta, h nincs mit, de ez sokba fog kerülni. Erre vissza írtam neki, h ettől féltem...de regélje mibe fáj ez nekem. Egy üveg sör az ára, így lógok neki egyel. Basszus, néztem tegnap TESCO-ba a Tequilákat, és 2200-4300 Ft-ig vannak. Nekem mindegy melyik, csak Tequila legyen XD De mivel Petivel is kell innom egyet, kezdek félni, h milyen állapotban leszek na végére. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése