2010. május 16., vasárnap

Esőzuhatag még mindig :"(

Basszus, már péntek d.u. óta folyamatosan esik a eső!! És elvileg még keddig ez lesz. Meg, h holnap azokat a hülye németeket kell elvileg kísérgetnünk a VÁROSBAN! Én ilyen időben biztos nem fogom!
A tegnapi oldalas dologra visszatérve kerek egy mondatban volt leírva, h sajnos kiléptem az oldalról, és már a szavazás is más. De már nem érdekel. XD
Ma beszéltem anyci kolléganőjének lányával, és megbeszéltük, h pünkösd hétfő utáni kedden 2:30-kor talizunk a Jászai Mari téren a villamos megállóval szembeni OTP bank előtt, de addig még pünkösd hétfőn még beszélünk.
Elkezdtem ma letölteni a Never back down OST-ját, de nem indul el. >: ł Meg a Fehér csókát is, de azt legalább kényszerítettben elindította, mondjuk nem jött le tejesen. -.-" Sztem nem is fog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése