2010. május 18., kedd

Németek + MSN O.o

Szal, ma jöttek a németek a suliba. Tök komoly volt, mert mindig amikor elmondtunk, ill elmondtak egy szöveget a többiek, akkor utána mindig tapsoltak, meg éljeneztek. Ééés ma találtam a németek között 3 jó csávót. Az egyikkel hát végül is beszélgettünk... Ill Erika ment oda ismerkedni, de nem értették Anettel, meg a Mahival, h mit mondanak, így Szandi meg én is oda mentünk, és nyomtuk a vakert. Alexnek hívják, és kerestem Facebook-on, de eddig még nem találtam, de nem adom fel.
Szandi mondta msn-en, h holnap nem jön. Erre, mikor mondaná, h tesója megtudta az msn címem, pont akk vett fel. Elkezdtünk dumálni, és kb 8-tól beszélgettünk negyed 12-ig. Eskü, többet beszéltem egész ma a Petivel, mint eddig összesen Szandival. Megkérdeztem, h miért vett fel, erre azt mondta, h olyan jól hangzott. -.-" Meg, h ilyenkor legalább tud kivel dumálni, mert ilyenkor nincs fenn senki. Mondtam, h szar ügy, meg nekem 8. XD
Holnap írunk töriből, és nem tok semmit. De az a gáz, h ha ez nem lesz min gy 3-as, akk megbukok. Szal majd reggel megtanulom a lényeget.

Tiszta nátha geci vok. Elegem van belőle. Fújom az orrom meg minden. Még mindig. -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése