2010. május 9., vasárnap

Túl nagy PC.... :"(

Ma vége a 7végének :( Ami fájó tényként érint. Meg az is, h csütörtökön kisérettségizem németből. Szerencs, h most csak írásbeli lesz, én nem a szóbeli, mert még csak 1 tételem van kidolgozva, az is úgy, h a tanár odaadta.
Ami viszont gáz, h ma kiakartam cserélni a PC.m az újra, és mikor beszenvedtem a számba, akkor tűnt fel, h nem kellett vna arra a suta tyúkra hallgatni az üzletben, mert h 8 mm-es helyett 10 mm-est vettem, és láss csodát NAGY!!! De basszus, tudtam én, h 8-as kell, de képes volt meggyőzni, h az kicsi. Így kidobtam az ablakon 1800 pénzt. De az a nagy ötletem támadt, h felrakom a vaterára, és eladom kb olyan 1500 ért. Annyiért megéri sztem. De kurvára nem örülök ennek. Nah, mind egy, ill nem, de most mit tudok tenni? SEMMIT!! Szóval megszoksz v megszöksz helyzet áll fenn. :S De szívesebben szöknék. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése