2010. május 6., csütörtök

Ma

Basszus, ma olyan felfedezést tettem, h csak na. Mivel tegnap begőzölt a sokk sutyerák miatt a biosz tanár, így ma könyvből kellett dolgoznunk. A lényeg az, h amire rájöttem az eléggé GÁZ; mégpedig az, h szerény személyem nem tud könyvből tanulni. :S De kajak, tök gáz.
Szandival ma reggel elmentünk PC-t venni. Vettem is egyet, bár nem pontosan ilyet akartam, hanem egy kicsivel mást, de az nem volt a méretemben. 10 mm-est vettem, de majd csak7 végén tom meg, h jó-é vagy sem, mert ma már nem volt kedvem - meg idegem - , h ezzel próbálkozzak.
Mikor mentünk a suli felé - leszálltunk a nyugatinál - az oktogonnál megállított minket 2 nő, h ha elmúltunk 18 lenne e kedvünk joghurtot kóstolni, egy közvélemény kutatáshoz. Belementünk, és én citromos, almás-szilvás, és kiwis joghit kóstoltam. Legjobban az almás-fahéjas ízlett. Suliba semmi kül nem volt.
Ma taliztam a kedvenc Bátyókámmal, kb 10 percre. :D Az is több, mint a semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése