2010. május 28., péntek

A Munka

Ma dolgoztam a TESCO-ban, ill Budaörsön a Templom téren, és holnap megyünk a TESCO-ba. Ma BORS újságot osztottunk, kaptunk 10 köteget, ami 100 db/köteg alapon megy. Azt nem értem, h az emberek tényleg olyan hülyék, h az INGYEN újságot nem veszik el, de u.e. megveszik a boltba??!! Idióták... -.-"
Amúgy 6 helyett, 4 kor végeztünk, így akkor le is léptünk. tök jó volt, jól éreztem magam. Am kb 15 km-t biztos, h gyalogoltam ma. XD És leégett a mellkasom + a fél fejem.
Ma ültem a népligetben, mer h korán értem ki a buszhoz, és ott van az az új butik. Onnan a csávesz odajött beszélgetni. A durva az egészben, h MAGÁZOTT. Naon durva volt. Kérdezgetett, meg beszélgettünk. Kérdezte, h szerintem hány éves. Erre mondtam, h kinézetre 16. És telitalálat. Annyi. Mondjuk volt olyan pillanat, mikor a szemem helyett a melleimet bámulta... De poén volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése