2010. május 5., szerda

Szombattól egészen a mai napig

Eléggé lusta voltam tegnap leírni a dolgokat. De kezdjük az elején.

Szombat

Eléggé érdekes nap volt. Alig bírtam rávenni magamat a tanulásra. :/Hétfő ugye kisérettségi és hát tanulni kellene, gondoltam én ezt. De alig jött össze. Annyit csináltam, h kihúztam az irodalom könyvben a dolgokat. És mentem fel pestre :D ez volt a nap legjobb része.

Vasárnap

Ma dolgoztam. Zsír volt. Elinte nem mertem megszólítani a vevőket sem, de mikor Krisztáék elmentek még áruért akk már eléggé beállt a sor, szal nekem is volt elég sok dogom. Én szolgáltam ki a cserepes virágokat. Estére viszont előjött hiperaktív énem. Tiszta kész voltam. Kaptam 4000Ft-ot. Szetem megérte XD

Hétfő

Kisérettségi. Nem paráztam. Irodalomból a 19 tételből nem tudtam kettőt. A két Zrínyiset. Nyelvtanból a 20 tételből viszont csak hármat tudtam. Volt kb 1,5-2 órás csúszás, míg bejutottam. Nah mind 1. irodalomból, mit ad isten, mit húzok?? Persze, h a 6-os tételt... -.-" LoL ennyire szerencsétlen hogy lehetek?? Nem tom, de ez volt az egyik Zrínyis tétel. Basszus, nem tudtam belőle szinte semmit. A Péret Vivi, meg a Katyi segítettek benne. Nyelvtanból, viszont sanszos volt, h olyat húzok, amit nem tok. A 20-az tételt húztam. Hát én sem vok vmi szerencsés, mert az csak nagyjából ment. Miko9r Katyi is kijött - mert, h megvártam - elmentünk sétálni, mert nem bírtam vna egyből haza menni. Kb nyolc körül jöttünk ki a suliból, és negyed 10-re értem haza. XD De akk is csak azért, mert Krisztike hívott, h hun vok má'.

Kedd

Ma mikor jöttem haza a 11:40-es busszal mit ad Isten? Csak nem lerobbantunk Érdnél??? A válsz helyes, DE! Ott álltunk kb. egy órán át, mikor végre megérkezette egy busz értünk. A sofőrnek 12:30 kor szóltak, h el kéne jönni értünk. Hát kurva jó, mikor mi délben robbantunk le... Idióták, mi tartott a Népligetbe valakinek ennyi idejig elküldeni egy kibaszott buszt?? Itthon a papsi jó leugatott, h miért ilyen későn értem haza? Mondtam neki, h mi, erre, meg nem szólt semmit... Mikor lerobbantunk fehívtam egyetlen nővéremet és úgy szóltam bele a telóba, h "Ha azt mondom neked, h pech-sorozatom van elhiszed?" Erre kérdi mér , azt mondom neki, erre elkezd röhögni. Basszus, ez nem vicces. Mondta, h lehet, h ez a sors, és azé van, mert biztos meg kell ismernem vmi srácot. De basszus a sok vénemberen kívül más nem volt a buszon, kiv egy egész helyes srácot, aki nem tom hol szállt le.

Szerda

Ma kiderült, h Szabados valszeg elhagyta a szövegértést, és vagy megírjuk, vagy levonunk 40 pontot. Én azon vok, h újra írjuk, akk hátha 3-as lesz a magyar kisérettségim. 13 pontom lett öszz a szóbeli. :S Kurva jó mondhatom.
Holnap megyünk el Szandival PC-t venni. Megveszem végre azt amit már réges-régen szeretnék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése