2010. május 15., szombat

Érdekes dolgok...

Ma msn-en rám írt az a csaj akinek segítettem csinálni az oldalát - bár az részletkérdés, h nem sok mindent csináltam. Szóval ma rám írt, és megkérdezte, h nem e baj az, h nem leszek többet szerkesztő, mert, h a többieket nem kell noszogatnia, hanem csinálják maguktól a dolgokat, én meg nem igazán. Mondtam neki, h nem igazán, mert nem tom, h mit, meg nem akartam belekutyulni az oldalba, mert, h nem az enyém. De mikor kb fél óra után felnéztem az oldalra, már nem volt ott a nevem, meg a ficemet is leszedte, szal elég gyorsan ment neki. De mondjuk a ficet ott hagyhatta van, mert a régi szerk.-é is ott van. De mind 1. Nem igazán visel meg a dolog. Bár az kissé rosszul érint, h olyan gyorsan leszedett, de pont azon gondolkodtam, h kéne csinálni egy ilyen oldalt. De ez még a jövő zenéje. De az azért még megkérdezte, h azért még ugye barátok maradunk, azt mondtam neki, h persze, de az lényegtelen, h eddig sem tartottam barátnak, max ismerősnek... Szopacs
Azt meg akkor igazán megtehette van, h a szavazásról is elszed, mert a kérdés azt, h kinek a ficuja a jobb , de azt még nem módosította... Kíváncsi vok, hmegírja e a körlevélben, h dobbantottam az oldalról... *ördögi vigyor*
A másik meg, h nem szűnik meg elvileg az egyik jrockos oldal, aminek nagyon örülök.
Ma csináltam Én kicsi Tanyámat. Hát, nekem a kertes dolog jobban bejön, de ez van, most próbálkozom azzal is. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése