2010. május 19., szerda

Hülye feltevések...

Ma meséltem nővérkémnek, h Szandi tesója felvett msn-re, erre ő rávágta, h biztos tetszem neki. A suliba Szabados kijelentette, h holnap nem írjuk meg a szövegértést, így hangosan elgondolkodtam, h h szólok Szandinak, mert ugye soha nincs fenn msn-en. De rájöttem, h Peti biztos fenn lesz, így legfeljebb ráírok, erre megkérdezte Melinda, meg Katyi meg Ágnes, h kinek a tesója és mondtam, h Szandié. Erre Melinda elkezdi, h biztos tetszem neki -.-"
Megkaptuk a könyvrendelős papírt, 21543 Ft lesz a könyvem összesen, plusz még majd a katonais könyv kell. Durva.
Írtunk ma töriből, és remélem lesz min egy hármas, mert ha nem akk megbukom. De mivel minden kérdésre ill esszére írtam vmit - kiv 2 kérdést - ezért min egy hármas biztos lesz. REMÉLEM.
Holnap vizsga gépírásból. Reménykedem abban, h meglesz a 10 percesben a min 1200 leütésem. A levelet meg hát tom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése