2010. május 10., hétfő

Magdi anuys színre lép... -.-"

Ma megint bedurrant a bokám. -.-" rohadtul nem örülök neki, mert szar így menni. Amúgy, ma eljátszottuk, h már itt vannak a németek, és, h őket kísérgetjük. A harmadikról le a földszintre, majd vissza a harmadikra, majd vissza a földszintre, majd újból a harmadikra. Azt hittem, h ott halok meg. Gecc.... Iszonyú nehéz volt oda ennyiszer felmenni. Fizikából tz-t írtunk, de úgy, h az egyik oldala karikázós, a másik oldala, meg számolásos volt. Csak az előbbit oldottam meg, mint szinte mindenki más. :D
Sztem a Gabi rám ragasztotta a göthét, mert kezdem érezni, h náthás leszek/már az vok.
Anyám ma Magdi anyust játszott, mert vki elesett itt a lépcsőnél erre a Papasit akarta kiküldeni, h kérdezze meg, h mi van, de ő nem ment erre kiment anyám. Hát kiderült, h a nőci jött le és megcsúszott és eltörte a lábát. A férje meg hívta a mentőket. De amikor elment egy kocsi is egyből azt kérdezte, h a mentő az e? Én már csak reflexből is mondtam, h NEM! Amikor az meg megérkezett, oda állt az ablakhoz, és onnan nézte az embert. Dik, ilyen jó nézni más nyomorúságát?? Meg is kérdeztem tőle, de nem válaszolt... Jellemző!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése