2010. május 27., csütörtök

Kisérettségi

Ma volt a kisérettségi németből, a szóbeli. Hát basszus, a szituáció az az volt, h le kellett beszélnem Kesselt arról, h este egyen s ne reggel. A tételem meg az Einkaufen volt. 26 pontom lett, ami 3-as. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Tiszta jó, mert egész nap olyan voltam mint a mosott szar, 3x centrifugálva. De törin felpörögtem. Az Ikez vizsgám meg 4-es lett. Tisza okos vagyok. XDXD
Azt mondta Kessel, h látta rajtam, h tanultam, pedig nem. Ott gondolkodtam, h mi a könnyű németül, erre mindig az jutott eszembe, h easy.
Itthon elvágtam az alkarom, miközben a folpakot vágtam. Naon fáj :/:/
Szandi tesójával ma msnen dumáltam és lehet, h igaza lesz azoknak, akik azt mondták, h lehet, h bejövök neki, mert mondta, h milyen rossz kedve van, én meg átküldtem neki egy viccet, és mondta, h egy kicsit nevetett rajta. Erre mondtam, h akk legközelebb meg sem próbálom felvidítani. Ő megmondta, h mindig egy kicsivel jobb a kedve, ha velem beszél. És kérdeztem vala, h ezt vegyem megtiszteltetésnek, ő azt válaszolta, h ahogy érzem. Ok, ennyit írtam vissza rá. Szal van a dologban vmi.... Elgondolkodtató.

A nap legjobb híre:

Ma van a GazettE legszexisebb szexistenének 29-ik szülinapja, tehát:
BOLDOG SZÜLINAPOT REITAAA!!!
Happy Birthday My Rei-chan!

"Ne csak az éveidet számold, hanem úgy élj, hogy az éveid számítsanak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése