2010. június 20., vasárnap

Egész héten távol...

Kb az úgy volt, h elmentem itthonról szerdán, és ma értem haza XD
dolgozni,
Mert mikor mentem fel akk nívírkém hívott, nem e vigyáznék a kutyikra 7végén, mert mennek sasra. Mondtam, h nekem 8, csak beszélje meg anyuval, erre aztat mondta, h már megbeszélte. Így maradtam, meg menetem vna csütörtökön haza, csak elvileg mennem kellett pénteken reggel 6-ravki helyett, de mégsem, mert voltak ott. Így feleslegesen mentem el. A fratelliben annyi történt, h az egész 11 ker kész, szal 7főtől az egészet újra kell csinálni. Naon örültünk neki. Nem történt semmi kül, így a 7en. Megkaptunk pénteken a bizonyítvány, hát a szokásos, de 3,38 az az átlagom.
A szombati munka nem volt semmi, tök uncsi volt, de egész nap ettem: 8 karika ananászt, gumi cukrot, 3 db vaníliás karikát, kb egy marék cukrot, pogit, ananászlét, 1,5 l kólár, energiaitalt, stb.
Ma meg csak hazagyüttem azt kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése