2010. június 21., hétfő

Ismét munka

Ma megint mentem dolgozni, és ha minden igaz, akk holnap fenn alszom a Bátyókáméknál xD Új körzetet kaptunk ma, szal elég húzós a dolog. Kurva nagy a terület, és a mai térképünk élég szar is volt. A táskám is elszakadt :"( Anyám ma lecseszett, h úgy mentem el itthonról, hnem volt kitakarítva, de ha egyszer elfelejtettem bekapcsolni az ébresztőm... Mielőtt indultam, akk kérdezte, h mi van a bizimmel. Odaadtam neki, és ki volt akadva, h milyen lett, de nem tom mit vár, mikor sohase3m voltam az a stréber, meg az a pedáns ember szal ez van! A Nővérem, meg a Bátyám sem volt vmi tanulós, akk tőlem hogy várja el, h az legyek? Ez genetikailag öröklődik, h ki mennyit tanul xD
A mai PORUGÁL - Észak-Korea meccs 7 - 0 lett xD Viva PORTUGÁLIA!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése