2010. június 7., hétfő

......CIÓ!!!

_ _ _ _ CIÓ!!!
És igen pénteken kijön a teljes, és bűvös szó: vakáCIÓ!! Tiszta jó!
Ma Anett nem volt suliba, így nem kaptam vissza papucsom sem, de felvettem MSN-re, és mondta, h majd holnap már jön. Ergo lesz papucsom XD
Ma reggel lejött a Létra. Legalább nem kellett kigyalogolnom a buszcsihoz. :D
Annyira érzem már, h mindjárt vége a sulinak.... Ma nem csináltunk semmi, Kessel óráján játszottunk, meg fizikán vmi inteligencia tesztet csináltunk. Meg kiadott egy 2 oldalas papírt, h majd azzal pótolja a hiányzó órákat. Eldöntöttük ma Ágival, h nem megyünk be szerdán, hanem lógunk, és korábban megyünk moziba! De jól tesszük majd...xD Anyámnak csak kijelentettem. Erre ő azt mondta, h akkor egyezik bele, ha holnap miután hazajöttem, akk kitakarítok. Mondtam, h nem kértem engedélyt. Azt mondta rá, h akk büntibe leszek. Huh, naon meg ijedtem... chhh -.-"
A Bátyus ma hívott, h akk mi lesz a munkával, meg, h a munka helyéről vki biztos hívni fog. Hívott is. Majd Szerdán hív még, és akk majd letisztázunk mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése