2010. június 10., csütörtök

Szórólapozás whit fratelli

Ma a suli dög unalom volt. Nem csináltunk semmit!!!! És SEMMI alatt a semmit értem! Megtudtam, h ikezből 4-es leszek év végén... Hipp-hipp hurrááááá!
Ma Melindával mentünk szórólapozni.... Először is úgy volt, h odaértünk kb 2:50-re, de mivel ott nem tudott senki semmit, így meg kellett várni a Tomi nevezetű egyedet. Addig viszont ettünk közösen 1 sonkás-gombás-kukoricás pizzát. Hát igen, az a 3 szelet pizza igencsak lecsúszott. Miután megettük,egy negyed órán belül jött a Tomi. De mondta, h még várni kell, mert van még 2 csaj, és meg kell várni őket. Ekkor mi már kb röpke 1 órája vártunk... És mikor végre megérkeztek, egyből kijelentették, h enni akarnak. Szal, még ezt is meg kellett várni... Mikor készen lettek, akk útnak lettünk eresztve. Még a Tomi előtt ott mondták, h persze mindent megmutatnak, meg stb., erre, meg mikor kiléptünk a kapun egyből kellett nekik 1 cigi. Melinda rágyújtott, és kértek tőled, de azt mondta, h ezen kívül már csak egy szála van :D Így az a 2 hülye picsa bement egy kocsmába és onnan kértek 1-1. Ami sztem a pofátlanság netovábbja. Elsőre mind a kettő egy megjátszós kis kurva. NA, először is, eltérítettek, hülyének néztek, és ami a legrosszabb, azt, h nem a saját helyükön szórtak, hanem a miénken! Azt is úgy, h 2-3 lap, 1 postaládába. Ok, azt elismerem, h van olyan, h összeragad, de, h mindig azt azért már nem. Így, mikor már végeztünk a 2000 db papírral, akk felhívtam a kedvenc bratyóm, és közöltem vele a tény állást. Mondta, h holnap szóljunk a Tominak, mert már volt a 2 csajra panasz... De úgy felhúztam magam az egészen, h az vmi hihetetlen. Azt hittem, h ha meglátom majd őket az utcán odamegyek, és megtépem őket! 8 órakor végeztünk, így a 20:40-es busszal jöttem haza, szal ezt majd hallgathatom holnap...
Ma Ágnes kifestette a körmöm feketére. Az egészet, mivel nem jó pirosat hozott.
És BEDÖGLÖTT az MP-4-em! Elvileg nem fog vmi adást, szak kell neki egy szoftver frissítés. Ami kb 3 hát a szervizben, és nem tom hány 1000 Ft.
Jah, és, h vmi jó is legyen a napban, ma láttam a krt.-n egy fekete kb 2005-2006 év járatú, kabrió MUSTANG-ot. Naon szép volt *orrvérzés*


Jah, és ma már _ AKÁCIÓ!!!! van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése