2010. június 9., szerda

Boldog Szülinapot URUHA!!!

Nyah, kezdjük az elején. Ma ugye nem voltam suliba, mert fontos dolgom volt... Moziba kellett mennem. XD Ma iktattuk be Ágival az évvégi mozijárásunkat. Mivel ma szerda volt, a Corvinba a jegy csak 850 volt. Megnéztük a *dobpergés* a Szex és New York 2. Naon poén volt a film :D Bejött. A 11:30-as vetítésre mentünk, de mivel 2 és fél órás, 2-kor léptünk ki a moziból. Utána legyalogoltunk az Oktogonig, ott fagyiztunk egyet, majd vissza a Wesselényi. Ott összefutottunk Zsoltival, és egy darabig hármasban dumáltunk tovább. Beszélgettünk mindenről: suliról, kirándulásról, emberekről. Jó volt. A 16:40-es busszal jöttem haza. Anyám kissé ki volt akadva... XD
Mint megtudtam, a suliban nem volt semmi. Kiv, dög UNALOM!!!
Már _ _ KÁCIÓ!!! van. Alig várom, h vége legyen a 7nek, és jöjjön a 7vége....

De a legfontosabb ma:
Ma van URUHA szülinapja. Ma 29. Milyen kis öreg? fiatal? Nem tom, én úgy vok vele,h nekem mindegy hány éves, de bmikor jöhet....xD, akárcsak Reita XD v A Többiek...

BOLDOG SZÜLINAPOT URUHAAA!!!




"Ne csak az éveidet számold, hanem úgy élj, hogy az éveid számítsanak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése